ångest

Fyfan vad jag hatar att ha ångest. Typ det allra värsta som finns. Att bara sitta och tänka och tänka och bara känna hur känslan bara sprider sig mer och mer. Idag gäller det betyg. Är så jäkla nervös för att jag inte ska komma in på det jag vill, har inte skitdåligt betyg men känslan finns där hela tiden.. vad gör man liksom om man ser alla ens kompisar komma in på samma linje som man själv ville och sen står man där helt ensam? Fyfan. Vet att jag överdriver lite men asså kan inte hjälpa det verkligen. Har gått och tänkt på det heela dagen och knappt fått något gjort. Blä vilken sur dag. 

 




Kommentarer
Postat av: emma

klart du kommer in på vad du vill hannis pannis, du är grym ju!!!!!!!!!!!!

Svar: tack emmiiiis! men haha om det är nån som är grym här så är det ju du ju!!
None None

2013-12-03 / 20:14:12
Postat av: flygeriburen.blogg.se

hanna är du är sååå duktig och behöver inte oroa dig! jag saknar dig massa! <3

Svar: aw tack toviis! saknar dig också massa! vi får ta och träffas snart! kraam
None None

2013-12-03 / 20:34:55
URL: http://flygeriburen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback