Believe Movie

 
 
 
 
Just kommit hem från den bästa filmen jag sett i hela mitt liv. Fyfasen så jag grät asså, speciellt när de visade om Avalanna... nästan alla grät tror jag, man hörde snyftningar i hela biosalongen haha.. den var så himla bra, asså går inte att beskriva. När de visade scener från konserterna kändes det som att man var där, när han grät så ville man inget annat än att bara kunna vara där och trösta honom, när han berättade om Avalanna.... asså hur mycket jag grät går inte att beskriva. Att se honom gråta för en verkligen att.. nej jag vet inte, är en så hemsk känsla. I filmen så öppnar han sig verkligen, låter allt bara få flyta ut. Alla tankar och känslor. Det är ett så personligt band han har med sina beliebers och fans, det är något väldigt speciellt som jag tror att alla beliebers fattar vad jag menar. Älskar honom så ofattbart mycket. Ofattbart mycket. Skulle göra vad som helst för att få träffa honom och se honom igen, att bara få krama om honom och förklara hur mycket han betyder och vad han har tillfört i mitt liv. Hur han har hållt mig uppe med sin musik, texter och ord när allt kändes som värst. Hur han med sitt léende bara har fått mig att le tillbaka mot en datorskärm. Hur speciellt det känns att se honom i Fillipinerna, hur speciellt det känns när han tar av sig sina egna skor och ger dem till en liten pojke, hur speciellt det känns när han ger mat åt ett litet barn som är så fattigt. Hur speciellt det känns när han håller om sina fans, tröstar och sprider glädje.Jag skulle nog aldrig kunna precis sätta ord, tankar eller känslor på hur mycket han betyder för mig. Det är alldeles för mycket för att vara sant. Filmen var i alla fall så otroligt bra, tyvärr kan jag ju inte berätta så himla mycket om den eftersom jag inte vill spoila så mycket. Men tycker alla borde ta chansen att se den, varesig man är ett fan av Justin eller inte. Det är verkligen värt det. 


♡♡♡♡♡♡♡


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback