myzig dag

Åh vilken härlig dag asså. Började vid 8:10, vi i musikklasserna sjöng först 3 jullåtar i aulan och efter det samlades vi i klassrummen för att få betygen och fika lite. Är hyfsat nöjd med mina betyg, kan bättre dock. Men är glad att jag höjde mig i de flesta ämnena. Efter det så satte jag, Elina, Gabbi, Olof och Emma oss vid ett bord och delade ut julklappar till varann. Efter det åkte vi ner på stan, Olof och Emma gick och mötte upp Maja och Silje och sen gick vi på stan ett tag och sedan åt vi på eastern palace. Olof fick en asrolig julklapp, detta spelet. Fattade inte alls vad det var först men han blev i alla fall glad så hahah. I alla fall, vi spelade spelet några gånger men jag fick bara goda så hade tur. Gabbi fick en med mögelost när vi satt på eastern palace och höll på att spy haha höll på att dö av skratt seriööst. Maten var iaf asgod, hittade även efter det en julklapp till mamma så. Sen gick vi runt lite, vi träffade typ hela skolan på stan haha. Grym start på lovet iaf! 

världens bästaste är ni 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback