onsdag



Hej alla!

Just nu har jag precis duschat och ska sätta mig och fortsätta träna inför SO-provet imorgon. Det handlar om konsekvensetik, sinneslagestik och regeletik. Känns ganska lungt faktiskt! Hoppas det går bra. Det som är skönt är att även om man bara skulle lämna in ett blankt papper på detta provet, så skulle vår SO-lärare inte sänka oss ett steg eftersom han är så pass ny och väljer då att inte sänka oss alls. Känns ganska tryggt men såklart vill man ju få bra i alla fall. Känns ju inte direkt skitbra att inte prestera alls när man kan höja sig. ;)

Annars då.. känns riktigt bra just nu asså. Snart jul, bara ett ynka prov kvar. Sen inget mer. Kan inte ens beskriva hur bra det känns asså!! Har dock gryyymt mycket efter jul så ska försöka göra bort lite matte och sånt... men tänk bort det hahah!

 Igår var jag och Olof på stan och kollade in lite julklappar till några amigooos. Han och Emma for också idag och kollade på några julklappar till våra kompisar (vi ska dela på julklapparna). Hade tänkt följa med men kände att jag skulle få för bråttom med att träna till SO-provet och sen hade vi en lussning ikväll osv. Och sen fick jag veta att de träffade Idol-Elin på HM.. inte liiite sur haha. Aja!

Rörigt inlägg men ja, hoppas det duger som en liten uppdatering! Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback