sunday

Hade en bra dag i fredags, Olof och Elina kom och sov över hos mig. Myyysigt! Vi bakade en kladdkaka (eller ja, jag och Elina gjorde, Olof sov på soffan hahah) typ klockan 12 eller nått, sen spelade vi lite super mario osv. Igårkväll vid typ 9 kom Wilma över till mig, vi pratade en stund och sen såg vi på barnhemmet.. asså fyfasen för den filmen! Usch så obehaglig den är haha. Sen vid kanske halv 1 följde jag henne hem och då var det typ snöstorm ute.. men helgen har varit super iaf! Får se vad jag hittar på idag.

På tal om något helt annat så har Ellie gjort en itunes session. Så hiimla vackra versioner av hennes orginallåtar alltså. Har tyvärr nått 10-timmars gränsen på spotify två månader i rad nu (har inte premium) så kan inte länka till något därifrån, men här hittar ni min favorit frånn youtube! 

Ni får ha det så bra! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback