tillbaka

 
(fick love spell av olof i förrgår när han kom hem från london, bästa kompisen everrrrrrr?) <3

Hej alla! (gör det klassiska "om mig"-inlägget imorgon!)

Nu äntligen är bloggen tillbaka! Har faktiskt saknat den haha, men har ju som ni ser tagit en låååång paus. Haft ett skönt sommarlov (haha), varit i turkiet, i Stockholm flera turer och levt livet rent allmänt! Så himla skönt med nian nu asså, bara ett år kvar. Känns grymt skönt. Har även under tiden bloggen varit nere fått ny kamera och stativ. Ska i alla fall försöka så mycket jag kan att hålla bloggen på topp med bilder. Hoppas ni ska trivas! 

----- 

Nu äntligen har vi gått in i november! Bara lite mer än en månad kvar till jul, helt sjukt. Tiden går så himla snabbt, hade vi inte nyss sommarlov och njöt av sommarvärmen? Jag har verkligen noll tidsuppfattning, haha. 
 
Idag har jag varit på stan med Elina. Köpte två tröjor, ett halsband och födelsedagspresent till Olof. Är väldigt nöjd med köpen, ni får se bild imorn. Började 9 idag och slutade redan vid 11, så jäkla skönt och välbehövligt. Just nu sitter jag bara och väntar på att det nya avsnittet av The originals ska komma ut och lyssnar på musik. Ska även ta tag i lite plugg senare och städa rummet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback